kola1234, dostałeś z potwierdzeniem zamówienia cennik ? Jeżeli tak to masz niby wyposażenie jakie ma mieć twoje auto. Jeżeli nie masz to kupa w zasadzie. Bo gość Ci powie że Ci mówił, a Ty że nie mówił. Jego słowo vs. twoje słowo.
Nowa octavia - kiedy kupować?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftSwoja droga, to co za roznica czy to climatik czy manual. Jedna i druga chlodzi, zasadniczo roznia sie jedynie sposobem sterowania, bo pokretla beda na linki, a nie mikrostyki
Poza tym półautomat miał w założeniu być formą pośrednia między climatronikiem i ponoć miał w założeniu trzymać zadaną temperaturę...
Komentarz
-
-
Maicroft, jeszcze jest tak subtelna różnica w tym że manual nie trzyma temperatury a półautomatyczna trzyma temperaturę w aucie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek1. manualna - wszystko ręcznie
2. climatic/półautomatyczna - ręcznie kierunek, dmuchawa; ale temperatura automatycznie
3. climatronic - wszystko automatycznie
pkt. 2 nie jestem pewien, ktoś kto ma potwierdzi
W manualu jak ustawisz temp. na pokretle np. 20st to ci wieje caly czas 20st. W półautomacie (climatic) jak ustawisz na 20st to ci wieje 20st ale jak sie zrobi za goraco w aucie to wieje juz strumieniem np. 18st a jak sie zrobi za chlodno to wieje strumieniem 22st.
Te stopnie podałem zeby zobrazowac ideę działania - wartości powymyslałem.
Climatronic - jak ustawisz pełny automat to zmienia temperature strumienia powietrza, siłe nadmuchu i sam wybiera kratki przez które ma dmuchać zeby utrzymać zadaną temperaturę.
Ps. mam w octavi climatronica a w golfie climatica (półautomat) i opisuje to z włąsnych obserwacji a nie bo mi się wydaje.
Zamieszczone przez MihauMaicroft, różnica to chyba tylko tyle, że Climatronic ma 2 strefy :roll:
Komentarz
-
Komentarz